Niegdyś komputery miały dyski twarde o pojemności kilkunastu lub kilkudziesięciu gigabajtów. Dziś urządzenia, mogące pomieścić więcej danych nosimy na co dzień przy sobie. Otwiera to także dodatkowe możliwości przed reklamodawcami.

Jeśli pamięć USB jest czymś tak powszechnym, popularnym oraz niedrogim – warto zastanowić się, czy nie będzie to bardziej odpowiedni gadżet reklamowy niż wszelkie tradycyjne, z których korzystali Państwo dotychczas. Pendrive reklamowy z logo Państwa firmy może okazać się czymś dużo bardziej przydatnym dla klienta, niż np. pióro, a stwarza takie same możliwości personalizacji produktu. Na pamięci USB z logo można umieścić również napis, czy inny znak graficzny. Obdarowujecie Państwo w ten sposób swoich klientów gadżetem, z którego realnie będą oni korzystać, a co za tym idzie – Państwa firma będzie obecna w ich życiu dłużej, niż wynosi żywotność ołówka lub ulotki reklamowej.

Pendrive reklamowy z logo to idealny nośnik danych – tych zawartych w jego wnętrzu, z których korzystać może Państwa klient, jak również tych na jego powierzchni, z których skorzystać może Państwa firma. Zastanówcie się więc Państwo nad wykorzystaniem możliwości reklamowych, jakie daje pamięć USB z logo.